Red Rose



Khamis, 2 Januari 2014

Testimoni Hot JDS/SQ /JDD/NEMO

-KEPUTIHAN KELUAR MACAM PETA.

Sekiranya anda dilanda keputihan candida yang mengerikan, anda kena sabar dan berusaha untuk perbaiki diri sendiri tanpa jemu. Tahniah kepada ibu muda ini yang tidak mudah kenal erti jemu berikhtiar untuk menghilangkan masalah keputihan candida yang dihadapinya.

Ibu muda beranak tiga :-
"Saya pernah kena pernah kna infeksi candida albican sebelum ngandung...pas ngandung pun ada sbb keputihan ni teruk.., sebelum ni saya guna jds..skg saya pakai sq biji ke 4. 1st biji tu rsa merenyam gatal2 kt missV 2nd tu xde apa2, 3rd rasa gatal sampai pedih. Yg biji ke 4 ni rasa mcm ada gatal2 pulak.Adakah sbb kotoran tu kuar, luaran missV jd pedih n gatal n rasa mcm ada gam kt pintu missV? Ini hari ke2 untuk biji ke4 tu..., adakah ini healing crisis kak Anne?

Kak Anne:-
Setahu akak candida albican ialah sejenis kulat beryeas yang menyebabkan keputihan .Semakin keputihan mencair ia akan menjadi semakin gatal sehingga dia kering. No worry, yang menjadi kan ia pedih ialah sebab miss V menggrip ...gatal tu sebab tindakbalas atas keputihan. Apa sahaja yang terkumpul didalam saluran vagina selepas gunakan SQ/JDS, keluarkan termasuklah kat mulut vagina...SQ ada aloe vera yang meneutralkan/membalancekan asid/alkali dalaman kita. Olive oil ( minyak zaitun) bersama rempah pula bantu kembangkan/cairkan sisa kotoran2 yg tertinggal/melekat di dinding2 saluran vagina dan mengalir keluar .Sebab tu separuh orang akan rasa seperti basah dan macam ada air ketika insert SQ ( tetapi keadaan sebenar tidak ada air). Bergantung pada keadaan individu, sometimes kotoran keluaran tanpa bantuan, tetapi kebanyakkan akak advise masa buang air tu cuci/xplore dan tarik kluar.

Ibu muda beranak tiga untuk rawatan kali keempat:-
Td da korek2 sq...byknya pasir..kuar mcm tisu2 tu. Melekat2 kt seluruh bhgian dlm tu.Pastu bhgian luar missV yg pedih n gatal tu sy taruk mI... dh kering n jd keruping la., skg saya ambil jdd dan sapu nemo..Kak..kali ketiga korek baru jmpa kotoran yg sebenar. Kali pertama n kedua tu dpt macam serbuk2 tisu je. Byk kan..tgh korek2 kt dlm tu barula tersentuh benda licin. Kasi tarik, ya Rabbi byknya. X sgka la missV kotor gitu...biji pertama n ke3 xde pulak kuar kotor. Biji ke4 yg paling ngeri pedih n gatalnya. Rasa lega. Gatal2 dh kering....harap2 berentila keputihan ni

Dh explore habis kt dalam tu...boleh wt peta dah..hihi malam ni nk suh cik abang pulak korek. Wakkakaka

Jangan malu dan segan ,hubungi akak untuk rundingan percuma.

PM/SMS?WHATSAPP/WECHAT 014-6485767 KAK ROY :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan