Red Rose



Isnin, 13 Januari 2014

Kisah benar 2 hari lepas..

F: Asalamualaikum encik Rosman
R: Waalaikumsalam
F: Saya nak beli MrZack. Saya ni ada kencing manis, dah lama saya punya "t..t" tak naik. Ada kawan saya En.Zul rekemen MZack kat saya. Memang eloklah, saya punya "t..t" boleh naik. Kesian kat isteri saya. Elok, sesuai dgn saya sbb tak tarik kepala dan pinggang. Sbelum ni dah banyak produk sy cuba tp tak mcm yg ini. Eh..alamat ni di TH kan. Saya dulu ada kawan nama rosman juga, alamat sini juga.
R: Aloo.. kau F**Z kan
F: Ya..saya
R: Ini akulah..rosman sebelah ofis kau dulu.
F: Laaa..kau ke. Kau kan buat agensi
R: Haah..skrg aku buat ubat kuat..hahahaaaa
Maka berderailah huraian ketawa mereka. dan seterusnya perjumpaan di restoren mamak utk penyelesaian 2 kotak MZPB. Semoga Allah beri kesembuhan pada sahabat lama kami, seorang kontraktor berjaya yg telah lama berpindah ke bangunan perniagaannya sendiri.
Hadoiii.. F**Z.. F**Z..

Ps:- Berminat nak jadi agen/pengedar di kwsn anda??
✿ PM INBOX atau SMS/WHATSAP/WECHAT 014-6485767 KAK ROY untuk maklumat lanjut ✿


Tiada ulasan:

Catat Ulasan