Red Rose



Isnin, 27 Januari 2014

Ramai yg whatsapp dah tanya saya, cara makan jamu seri dewi malam? apa tu jamu seri dewi malam? untuk apa jamu seri dewi malam ?

Okay, Jamu Seri Dewi Malam adalah rangkaian jamu2 yang dikeluarkan oleh SERI DEWI MALAM SDN BHD untuk pelbagai khasiat, kegunaan, kebaikan dan rawatan.

JAMU UTAMA ialah:

JAMU DEWI DARA & JAMU DEWI SUCI untuk Wanita

JAMU DEWA SAKTI & MR ZACK POWER BRO untuk Lelaki

Jamu2 ini ada fokus masing2. Jamu DEWI DARA dan Jamu DEWA SAKTI lebih umum, boleh digunakan oleh yang bujang atau yang sudah berkahwin, tua atau muda, dijadikan amalan pemakanan harian untuk "maintainance" badan kita.

Jamu DEWI SUCI & MR ZACK POWER BRO pula lebih tertumpu kepada wanita dan lelaki yang sudah berkahwin. Ia amat membantu menyelesaikan masalah kelonggaran, keputihan dan rahim kembang bg wanita berkahwin (JAMU DEWI SUCI) dan membantu masalah kesuburan, tidak tahan lama, sakit pinggang yg teruk (MR ZACK POWER BRO)

Selain 4 JAMU UTAMA INI, terdapat juga pelbagai lagi produk berasaskan herba yang telah di hasilkan untuk pelbagai masalah dan keperluan.

Alhamdulillah, dengan keizinan dari Allah SWT, produk dari JAMU SERI DEWI MALAM DAN MODEN TRADISIONAL telah membantu menyelesaikan banyak masalah seperti :

~keputihan kronik
~rahim kembang /jatuh
~kelonggaran
~masalah kesuburan / zuriat
~masalah hormon
~masalah sendi
~cyst/fibroid
~hilang nafsu

dan pelbagai masalah lain yang tak mampu saya senaraikan di sini.....

Untuk mendapatkan produk yang sesuai untuk kegunaan anda, sila dapatkan konsultasi sebelum membuat pembelian. Sekian terima kasih.....


PM/SMS/WHATSAPP/WECHAT 014-6485767

Tiada ulasan:

Catat Ulasan