Red Rose



Ahad, 16 November 2014

HARAP2 AKAK2 ADIK2 ABAM2 yang cantik manis,yang encem2 faham ye...term n condition pembelian secara online....

TERM2 yg kena faham dalam jual beli ONLINE dengan saya
PRE ORDER : Order bersama bayaran penuh atau deposit 70%. selepas bayaran penuh dibuat beserta bayaran pos, barulah barang anda akan dipos.
CBD : Cash before delivery, bagi yg nak saya hantar tp belum dapat masa yg sesuai, tp nak booking, bayar dulu, so saya tak lepas ke pelanggan lain
COD : Cash on delivery, pembelian ini hanya bg kawasan dlm lingkungan 30km dr tempat saya sahaja. Caj penghantaran rm6.
FREE COD : pembelian ini hanya bg kawasan dlm lingkungan 30km dr tempat saya sahaja. dan pembelian adalah rm100 ke atas.
C&C : Cash and carry, beli di rumah saya terus.
==============================================
Jika tak suka dengan cara saya, itu terpulang kepada anda untuk memutuskan mahu berjual beli dengan saya atau pun tidak.

Sekian terima kasih. Harap status ini dapat menjelaskan apa yg tak jelas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan