Red Rose



Rabu, 19 November 2014

1. Cara makan ialah bila perlu dan tahan 3-4 hari. 2. Cara MZPB berfumgsi ialah dgn melancarkan peredaran darah dari kepala hingga ke mr zack (zackar=zakar..hehee) seterunya mencuci buah pinggang spya darah akan menjadi lancar hingga ke zakar. Mgkin ada yg akn hadapi sakit kepala dan sakit pinggang itu adalah herba sedang berfungsi, Banyakkan minum air suam utk flush dan buah pinggang betul2 bersih dan sihat. barulah mr zakar akan menjadi tegap mantap dan berkuasa ## pantang tetap kena pantang sbb herba mmg takleh get along ngn air kelapa, airbatu dan durian. mmg tak ngam dan menghilangkan khasiat MR ZACK POWER BRO- Kapsul Herba Untuk Lelaki ini produk under husband kakyu ambar kasturi. fungsi2 spt abe gagoh tetapi 100% herba dan tidak mgandungi steroid dan dadah. selain memekatkan air mani dan juga kekuatan batin, ia juga baik utk lelaki yg menghdapi sakit pinggang. jamu yg ada steroid mmg akan ada impak mendadak dlm masa setengah jam tp jgkamasa panjang bole membuat lelaki mati pucuk atau serangan jantung. Mr zack 100% herba, berfungsi melancarkan darah dan merangsang hormon lelaki strusnya membangkitkan kelakian yg perkasa. sgt elok utk mereka yg inginkan zuriat

Photo: PRODUK UTK PARA SUAMI..MEMANG POWER..

Mr. Zack POWER BRO!!! merupakan satu rumusan unik yang menggunakan kaedah bioteknologi dari gabungan ekstrak herba asli terpilih, dijamin selamat dan mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (MAL 07031109T).

7 Ramuan utama POWER BRO!!! ialah:
1) Radix Eurycoma Longifolia
2) Radix Alomorphia Malaccensis
3) Tuber Coleus Tuberosus
4) Folium Fagrae Fragrans
5) Radix Acorus Calamus
6) Herb Vitex Longisepala
7) Rhizome Zingeber Cassumunar

Keberkesanan POWER BRO!!! dijamin untuk:
1) Memberi tenaga dan membantu mereka yang mengalami masalah zakar yang sukar tegang dan kurang mantap
2) Membantu merangsang dan meningkatkan tahap kesihatan keseluruhan sistem badan.
3) Melegakan kesakitan pinggang serta baik untuk ginjal, jantung dan hati. Juga membantu menguatkan tulang dan tisu badan.
4) Meningkatkan pengeluaran hormon lelaki dan membantu meningkatkan tahap kesuburan.

LET YOUR MR. ZACK STAY STRONG WITH POWER BRO!!!.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan