Red Rose



Sabtu, 2 November 2013

Surprisekan suamimu ..jom baca testimoni terbaik ni ..

RAHSIA Isteri Kembali DARA !!! Suami Isteri Kekal BAHAGIA!!! 
500% Terbukti BERKESAN !!! Dulu DINGIN kini TERINGIN.. Makin RAPAT.. Makin SAYANG!! .. Makin KETAT Makin MELEKAT Apa Tunggu Lagi.. Dapatkan RANGKAIAN PRODUK SERI DEWI MALAM SEKARANG!!!
Terbukti BERKESAN Sepantas 3 HARI !!

Surprisekan suamimu ..jom baca testimoni terbaik ni ..

Ni lah ,, saya nak cerita ...lepas saya dapat jamu yu,,malam tu saya trylah insert dalam...susahgakla nak masukkn kat dalam tu bab pertama kali...kebetulan saya baru pas period...so saya off dulu nng hasben...malam tu mmg dyer nak terpaksa tipu sunat ng dyer blom mandi wajib...dyer xkisah lah... sok petang nyer masa saya nak kencing,,saya rasa mcam ader bnda nak kuar...saya korek,,kat dpan pintu jew da memang ader ...xbanyaklah..waner putih n merah berketol...geli jugak ..heheh...selang 2 hari,,hasben ajak lah game,,saya pun on jewlah..yerlah kesian,,da 3 hari xdapat..hahaha...malam tu memang lain gler mukew dyer,,pastu dyer bisik kat saya ,,mcam masa kita kahwin2 dulu..ketatnyer..akk nak tau bersambung saya main dengan dia..penat sangt..balik kjew x makan terus senyum2 ajak g bilik...hahaha memang terbaiklah akk...

BESTKAN !!! DAPATKAN SET TREATMENT SDM SEKARANG JUGA!!!
===================================
JAMU DEWI SUCI – RM65 (12 KAPSUL) -JDS
:- merapatkan/mengetatkan faraj
:- mengembalikan dalaman faraj yang berpasir (meningkatkan kegelian ketika bersama)
:- meningkatkan kemutan
:- menyerap dan mengeluarkan kotoran/keputihan/darah beku
:- mengecutkan rahim dan batu meroyan

Cara guna: 2 kapsul insert dalam miss v, 4 kapsul makan (hari yang sama), 2 kapsul untuk malam seterusnya sebagai amalan
==================================
JAMU DEWI DARA... rm48/50 biji

Antara fungsinya:
* merapatkan otot2 rahim akibat melahirkan
* melancarkan pengaliran darah
*mencairkan darah beku lalu menurunkanya ke mulut rahim
* memberi tenaga / hyperaktif / megurangkan penat lesu badan
* memecahkan angin dalam badan
* meningkatkan nafsu syahwat
*merawat masaalah senggugut/keputihan
* melawaskan pembuangan air besar
*membanyakkan susu badan semasa menyusukan anak
*memejalkan dan anjalkan otot2 payudara dan punggung yg kendur
*menhangatkan urat2 yg sejuk dan bisa
*membantu merawat sakit sendi
*memejalkan otot2 badan dan mengurangkan lemak2 yg menggeleber
*membantu memberikan sensitivity pada organ seksual dan menambah ghairah
*mengecutkan cysts dan fibroid
*merawat migrain
*menaikkan seri muka


PM/SMS/WHATSAPP/VIBER/WECHAT 014-6485767

Tiada ulasan:

Catat Ulasan