Red Rose



Khamis, 28 November 2013

<< Sanggupkah isteri membiarkan suami mencari wanita lain disebabkan aset isteri mengelebeh, berbau hanyir dan longgar??>>

Ketika anda merasakan tidak nyaman di area "Miss.V" sampai membuat anda sering merasakan gatal ,panas dan sakit diseputaran "Miss.V" , anda mungkin sedang mengalami gangguan kewanitaan yang terinfeksi jamur, parasit, bakteri atau virus (keputihan).

Keputihan dialami oleh sekitar 50% wanita di dunia dalam hidupnya. Meskipun anda tidak sendiri akan tetapi keputihan abnormal membutuhkan penanggulangan yang serius.

Keputihan yang memerlukan penanganan serius (abnormal) dapat diketahui dengan ciri-ciri keluarnya cairan yang disertai dengan bau tidak sedap, cairan berwarna kehijauan atau kecoklatan, rasa gatal yang berlebih, sakit ketika anda akan buang air kencing.

Bagi sebagian wanita keputihan dianggap hal yang mudah apalagi ketika wanita mengalami keputihan yang cenderung ke arah bahaya (abnormal) segan memeriksakan diri ke doktor.

Padahal jika anda ketahui bahaya keputihan yang dibiarkan tanpa pemeriksaan akan mengakibatkan gangguan kesehatan. Bahaya keputihan untuk wanita adalah :

1. Sakit buang air kencing
Keputihan yang terinfeksi kuman akan mengakibatkan sakit ketika anda buang air kencing.

2. Gangguan aktivitas seksual
Keputihan yang dibiarkan tanpa pengobatan akan mengganggu hubungan seksual karena adanya lendir yang merupakan cairan lubrikasi wanita yang berlebih dan membuat tidak sihat saat penetrasi.

3. Perkembangan infeksi
Keputihan akibat infeksi akan memburuk keadaan apalagi jika berkembang secara normal dan wanita tidak memiliki ketahanan tubuh yang kuat. Misalnya ketika siklus haid, tingkat pH pada Miss.V meningkat yang disebabkan aliran darah sehingga sel ragi tidak tumbuh dalam lingkungan pH tinggi.

"Keputihan boleh mengakibatkan terjadinya kehamilan di luar kandungan . Kehamilan di luar kandungan, terjadi pendarahan, mengakibatkan kematian pada ibu-ibu, "tegas dr . Sugi .

Jangan anggap keputihan itu perkara yang mudah!! Wanita harus Waspada, keputihan adalah gejala awal kanser pangkal rahim. Jadi jangan sampai terlambat untuk tahu apa yang menjadi penyebab keputihan. Yang pasti jangan anggap remeh keputihan.

Sedangkan masalah ini boleh diatasi!!

Cepat bertindak sekarang jangan menyesal kemudian hari!

1) Produk berkualiti dijamin 500% BERKESAN

Berapa ramai yang ingin produk yang berkualiti dan berkesan?? Dengan produk kami, anda dijamin 500% berkesan dengan syarat anda mengikuti langkah-langkah dan panduan kami sarankan.

2) 500% JAMIN Jimat Masa

Ramai yang tidak ada masa dan malu untuk jumpa doktor di Hospital/klinik untuk membuat rawatan pakar O&G. Dengan produk kami, anda hanya minum, insert dan cuci semua boleh dibuat hanya dirumah tanpa rasa malu dan jimat masa untuk berjumpa doktor pakar.

3) Produk PALING MURAH di Pasaran 500% jimat wang

Memang sifat manusia inginkan produk yang murah untuk sesuatu barangan. Berapa ramai wanita dan isteri diluar sana yang berabis wang ribu-ribu ringgit untuk jumpa pakar? Dengan itu kami menyediakan produk yang berkualiti dan harga berpatutan dan MURAH dipasaran.

PM/SMS/WHATSAPP/WECHAT 014-6485767

Tiada ulasan:

Catat Ulasan