Red Rose



Isnin, 11 November 2013

Kelab SoalJawab 1001 Rahsia Keintiman Wanita bersama SERIDEWI MALAM-MODEN TRADISIONAL::

Sabariah Johan
Salam.. sy dah kawin ... so wat treatment mcm mana sis?

⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓ 
JAMU TREATMENT SERIDEWI MALAM 
Rawatan asas SERI DEWI MALAM adalah proses mengeluarkan "penyakit" atau kekotoran spt sisa2 lendir, lebihan air busuk, sisa2 darah haid atau nifas, sisa2 airmani, cysts serta mengecutkan fibroid.
Proses treatment ini ialah dgn memasukkan kapsul herba mudah larut ke dalam faraj hgga ke pangkal rahim (bukan dlm rahim). Herba jamu berfungsi dimana ia menyerap kekotoran atau penyakit spt dinyatakan diatas. Ia bertindak spt magnet yg menarik n menyedut kekotoran lalu menanggalkan ia dr dinding rahim. Malangnya proses asas ini hanya dapat dilakukan oleh mereka yg telah berkahwin sahaja kerana ia memerlukan kapsul herba dimasukkan/insert ke dalam faraj.
Setelah cukup 3hari, kita diwajibkan mengeluarkan balik herba dimana ia dimasukkan. Pada masa ini, kita dapati bkn sahaja herba malahan kekotoran yg telah diserap oleh herba tadi. Hasilnya faraj dan rahim yang bersih, subur, berbau harum, ketat, sempit dan padat.

SET TREATMENT SDM
1. JAMU DEWI SUCI ..rm65
2. JAMU DEWI DARA .. rm48

Manakala produk sampingan yg membantu sempurnakan proses rawatan ialah:
1. MASKER INTIM ..rm30
2. PENCUCI WANITA BERUBAT ..rm48
3. VAGINA TIGHTENING GEL ..rm56

PROSES TREATMENT SERI DEWI MALAM.
(PEMBERSIHAN DALAMAN & KEMBALI PERAWAN)

1) Pertama ..insert & makan JAMU DEWI SUCI (4hari pertama)
Insert JDS 2 biji ke dalam faraj.
Herba yg dimasukkn ke dalam faraj akan mnyerap sume lendir2, air busuk dan sisa2 darah beku atau sisa2 nifas di pangkal rahim. Cukup 3 hari, kluarkan balik herba. pd masa ini bkn setakat herba, kotoran pun akan kluar sekali. kotoran akn bergumpal dgn herba n mudah utk dikluarkan. JDS brfungsi spt magnet di mana ia menarik kotoran n kerak2 yg tersekat n memblok pintu rahim. Setelah bersih dr blockage atau kotoran yg tersekat, vagina mnjd bersih n harum, ketat n sempit, rahim mnjadi sihat n subur n mudah utk mengandung. Makanlah JDS selebihnya spt aturan yg ditetapkan. jamu kita mmg sedikit panas, oleh itu pastikan minum byk air suam.

2) Kedua .. teruskan amalkan JAMU DEWI DARA pada hari ke5 utk rawatan dari dalam.
Teruskan dgn JDD dimakan 2 biji slpas sarapan pagi.
JDD ini utk mngeringkan rahim dr dalam spt keputihan dan lebihan air, mncairkan darah2 beku spya dpt turun ke mulut rahim, utk peredaran darah, buang angin dlm badan, mengelakkan sakit2 sendi, sengal2 tulang, sakit tumit dan elakn urat dr bisa2. Ia juga utk lawas buang air besar utk mengelakkan bentan.

***MAAF..PROSES INI HANYA UTK MEREKA YANG SUDAH BERKAHWIN SHJ. UTK YG BLOM BERKAHWIN HANYA GUNA JDD+FW+MI.

***UNTUK IBU LEPAS BERSALIN (PROSES TERBALIK SEDIKIT)
MULAKAN DGN MAKAN JDD SELEPAS BERSALIN SEHINGGA HARI KE-45, BARULAH DIIKUTI INSERT JDS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan