Red Rose



Ahad, 27 Mac 2016

Nak nasihat skit kt uolls...

Nasihat2 kepada ladies sekalian..
status 1: "Penting sangat ke mende ketat tu??"

Status 2:"Alah..mende insert2 ni aku seriau r xberani.."

Status 3: "Laki aku xkomplen pun aku ada masalah..."

Status 4 :"Xpe..laki aku syg ngn aku..kompom r xberani cari len!..."

Hokayyy...tuan/puan/kakak/makcik sekalian...mta maaf dulu yer..status ni xada kne mengena dengan yg hidup atau yg dh meninggal dunia.....

Status 1
Slagi kte ni bgelar perempuan n sorg isteri..."ketat" tu la senjata kte dik oii..

Status 2
Seriau??..kalu suami cari len agak2 seriau x dsbbkan diri sendiri malas nak berubat kalu ada masalah??

Status 3
Adikk..memgla somi awak tu xkomplen sbb die nak jaga hati awak...ble awak sendiri tau masalah dalaman tu kritikal..carikla penawar dik oii..jgn smpy somi xkomplen..trus je komplen...dan mendingin...bahaya!

Status 4
Jgn takbur....kekadang...dalam ketidaksedaran kte tu..syaitan salu cari pluang untuk menyesatkan manusia...kte sbg wanita..harus sentiasa berwaspada...

By d way..sdm menawarkan Jamu dewi suci khas untuk menghargai para wanita terutama ibu2 sekalian...
ia sbnrnya JAMU PMBERSIHAN..xrugi kite mmbersihkan rahim n faraj kita utk 3bln sekali..
WhatsApp 0146485767

Tiada ulasan:

Catat Ulasan