Red Rose



Selasa, 8 Mac 2016

Kak roy nk citer psl akk ni alami tombong selama 18 tahun...

18 tahun derita "Tombong"
Puan X
======
"salam sis...maaf ganggu..
saya ada sikit masalah dalaman saya nk tanya sis...
saya berumur dh 46thn..saya ada msalah tombong...sbnrnye dh lama sgt msalah ni..cuma dlm 2,3 bulan ni mkin teruk rasa,rasa makin x selesa dh...mgkin sbb saya batuk teruk ari tu kot...
tu lh saya nk tanya sis..umur mcm saya ni masih blh di ubati lg ke tombong ni atau dh terlewat? ...msih bolehpulih lg @x ada peluang lg?...
sbenarnye tombong saya bermula pas bersalin ank bongsu 18thn lepas...pas tu penah operate sekali kt hospital cuma saya x pasti masa tu doc potong atau ikat saje..lagi pn doc hanya operate kt bawah je..lepas operate ok..pastu lama2 jdi smula...cuma sejak 2,3 bulan rasa dh x selesa..maaf ckp..kdg nk buang air besar terpaksa tolak masuk dalam dlu,baru selesa nk buang..."

18 tahun sudah trlalu lama. Otot2 di sekeliling rahim n vagina telah longgar akibat tombong yg terperosok. Dtmbah pula dgn umur yg mningkat, penurunan hormon estrogen mnyebbkn otot2 kendur. So kebarangkalian utk sembuh spenuhnya agk tipis.
Wahai wanita cegahlah sbelum parah. Amalkan jamu dr sekarang..
.
.
Anda ada kmusykilan?
Ada "geguli daging" yg pelik d pintu V?
Rasa tidak selesa rahim rendah?
Sakit pinggang, ari2 n sakit urat peha?
Keputihan d luar kawalan?

WhatsApp 0146485767

Tiada ulasan:

Catat Ulasan