Red Rose



Khamis, 21 Ogos 2014

Rawatan Mengecutkan Ketumbuhan ( bukan cancer) dalam rahim

Lokasi ketumbuhan
- Dalam rahim/uterus, belakang rahim, dalam dinding rahim.
Saiz ketumbuhan
- Bawah 3.5 cm - 4cm ( sedikit atau banyak )
Pesakit tidak mengalami sebarang pendarahan berterusan atau pun banyak.
Rawatan :

1. Jamu Dewi Dara
- 2 biji sehari, seelok nya pada waktu malam sebelum tidur. ( Hanya di benarkan bagi yg saiz ketumbuhan seperti yg di beritahu, jika ketumbuhan terlalu besar kita tidak galak utk makan jamu di khuatiri berlaku tindakbalas drastik yg agak menyakitkan)

2. Mandian herba
- Di rebus bersama air, bila mendidih di gunakan utk bertangas. Anak dara yg mempunyai ketumbuhan pada rahim pun boleh amalkan.
-Wapkan bahagian bawah badan utk 10-15 minit utk anak dara selang sehari.
-untuk yg sudah berkahwin wapkan bahagian bawah juga utk 20-30 minit sehingga air rebusan sejuk. Boleh di buat setiap hari.
- Teknik ini boleh di amalkan walaupun ketumbuhan agak besar.

3. Tungku Herba
- Untuk yg sudah berkahwin sahaja dan mempunya ketumbuhan, panaskan tungku menggunakan steamer dan letak di bahagian bawah pusat utk 2 minit, dan juga di gerakan di sekitar kawasan peranakan tidak lebih dari 2 minit utk satu2 kawasan.
- Selepas itu bila tungku di letakan di bahagian bawah berhampiran lubang vagina ( lapik dengan kain)
- Teknik ini boleh di amalkan walaupun ketumbuhan agak besar.

Tindakbalas :
Sewaktu bertangas atau menggunakan tungku, akan terasa denyutan pada kawasan ketumbuhan, berlaku perpeluhan dan juga bahagian vagina akan keluar lelehan. Ini adalah petanda normal.
Jika berlaku haid di luar waktu sepatut nya, anda tidak perlu bimbang kerana proses pengecutan ketumbuhan dalam rahim akan mengakibatkan perubahan hormon.

Kaedah ini kita galakan pada org2 yg mempunya ketumbuhan rahim, bagi mendapatkan tidak balas yg cepat dan berkesan. Teknik pemanasan dari bawah dengan bertangas dan bertungku ini juga terlah di gunakan dalam perubatan orang2 korea bagi membantu pengecutan ketumbuhan pada organ reproduktif wanita.

RAWAT SEGERA





Tiada ulasan:

Catat Ulasan