Red Rose



Khamis, 17 Julai 2014

Pernah rasa macam ni?????

Pernah tak bangun pagi bukan badan saja sakit, tetapi jugak segala jari2 tangan pun sakit jugak sampai nak genggam dan bengkok2 kan pun susah. Nak kena ulang2 gengam lepas gengam lepas. Keadaan ni kerap jadi pada kaum perempuan, adakala x kira umur. Tp lebih teruk bila dah cecah 35 tahun ke atas.

Itu adalah tanda2 awal arthritis, jangan biarkan kerana makin lama sendi2 kita akan mengalami kesakitan teruk dan akan membengkak. Keadaan ini akan menyukarkan kita melakukan aktiviti seharian di samping terpaksa menahan kesakitan.

Sebab itu lah perlunya kita menjaga dalaman kita dari awal, walau pun arthritis tidak ada penawarnya, sekurang kita boleh elak dari awal, dengan menjalani gaya kehidupan yg sihat. sentiasa bersenam, jaga pemakanan dan paling penting kita org perempuan ni "JAMU" jgn tinggal. Bukan sekadar sebagai makanan tambahan. Jamu2 ni memberikan kita khasiat untuk kesihatan, kecantikan dalaman wanita. Bila di jaga dari awal Insya Allah kita dapat mengelakan diri kita dari menghadapi masalah di atas. Mencegah lebih baik dari merawat.

Pm kami "JAMU" utk mendapatkan khidmat nasihat dan juga produk terbaik dari SDM-MT.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan