Red Rose



Jumaat, 11 Julai 2014

Bukti kehebatan JAMU DEWI DARA] semuanya dgn izin Allah jua..

Testimoni penghidap cysts kronik
"...bukan auta tapi nyata, saya hampir dibedah kerana cycst, tetapi doctor cakap amat berisiko tinggi kerana faktor usia dan sejarah operation yg terdahulu, kes saya doctor sahkan 1 dlm 100 di letakan dibawah pengawasan doctor pakar kanser malaysia dan pakar2 lainnya sudah bersedia sbb pembedahan amat rumit, bila tiba waktu pembedahan dah daftar masuk wad dan dah pakai seragam, dipanggil utk buat last scanning doctor sahkan cycst mengecut tak perlu op, bertapa bersyukurnya saya sbb sebelum ini saya terfikir belum tentu saya akan slmt kerana pakar sdiri memberitahu akan ada komplikasi semasa op, yg terbayang diminda anak2 yg masih memerlukan saya, klu apa2 berlaku pd saya anak2 macamana klu suami dia blh cari penganti saya, anak2? Bersyukur sangat bila doctor pakar membuat keputusan membatalkan operation yg sepatutnya berlaku keesokan hari sempat juga dia bertanya amalkan apa, saya ckp jamu, dia suruh teruskan je, alhamdulillah sampai sekarang saya tdak lagi rasa sakit2. Jika anda mengalami masaalah yg sama seperti yg saya alami jgn ragu2 untuk mengamalkan JAMU DEWI DARA kerana seblum ini ckp je product apa yg saya dah amalkan semua tiada perubahan termasuk herbalife, sharklee,sarimah product, forever living, pytoscience mlh pil hormone dr hospital dan 2-3 jenama lain lagi mungkin tak serasa dgn saya cuma dgn JDD ia betul2 membantu saya untuk sihat spt sekarang.."

Ingin tanyakan soalan lanjut.
WHATSAPP 014-6485767 KAK ROY
https://www.facebook.com/SeriDewiMalamHealthBeauty

Tiada ulasan:

Catat Ulasan