Red Rose



Ahad, 28 Julai 2013

INFO UNTUK DIKONGSI BERSAMA SEMOGA BERMANFAAT


Tahukah anda setiap 20 ke 28 hari ada berlakunya penggantian sel kulit mati pada kita?. Apakah akibatnya kulit jika lewat dirawat?

Mengikut kajian moden dan saintifik, pengumpulan sel kulit mati menyebabkan kulit menjadi gelap jika tidak disingkirkan daripada permukaan kulit. Sel kulit mati berlaku kerana faktor peningkatan usia, sinaran matahari, gaya hidup, pemakanan tidak teratur, pembiakan bakteria yang mengakibatkan penyakit kulit kotor dan berpenyakit seperti kudis, panau,jerawat badan, kutil dan sebagainya.

Kelewatan merawat proses penggantian sel kulit mati menyebabkan kulit menjadi tidak bermaya. Anda perlu membantu tubuh anda menyingkirkan sel kulit mati dan daki degil di permukaan kulit agar kulit tetap bersih dan cerah berseri.

Sensation Medicated Body Scrup soap dirumus khas dari ramuan semulajadi tumbuh-tumbuhan dan herba bertindak lembut kepada kulit anda secara semula jadi. Penggunaan yang konsisten memberikan kesan awet muda,cerah sekata, anjal dan kulit kelihatan bersih berseri

pm/sms/wasap/viber/wechat/line 014-6485767


Tiada ulasan:

Catat Ulasan