Red Rose



Jumaat, 19 September 2014

INFO UNTUK WANITA HAMIL

Wanita hamil memang berisiko mengalami masalah keputihan kerana perubahan hormon yang berlaku ketika kehamilan menyebabkan wanita berkenaan sesuai untuk mengalami jangkitan kulat. Secara anggaran, hampir 80 peratus atau 8 dalam 10 wanita hamil mungkin ada masalah keputihan.
======================================

PENCUCI WANITA BERUBAT YG AMAT MUJARAB DAN MUSTAJAB.
TIDAK SAMA DGN PENCUCI WANITA DI ATAS KAUNTER!!
BUKAN SEKADAR SABUN BIASA. TELAH BANYAK MENYELESAIKAN MASAALAH KEGATALAN, BAU KURANG MENYENANGKAN PD CIK-V. SANGAT2 AJAIB!! AMAT DINGIN & BERBAU HARUMMM........

"salam, hai kak.. tak tau sy nk cakap suke ke, malu ke, bengang ke.. akak tau.. kan saya ada beli dengan akak FEMINIM WASH hari tu. saya ada cakap kat akak yang saya takde apa2 masalah & cuma nak jaga kebersihan je.. husband pun tak penah komplen walaupun dah 4 tahun kawen dan ada anak 2 orang.. tetibe semalam mase saya lepas mandi, saya kuar toilet.. saya siap2 depan cermin. husband saya tegur.. "elok la awak pakai pencuci tu sejak awak pakai dh takde bau lagi dah.. lepas bersama pun takde bau, awak teruskan jela pakai pencuci tu jangan tukar2 lagi dah".. terkedu saya sekejap.. macam nak suke.. macam malu.. dalam hati ni..( oh!! rupe2nye selama ni dia simpan dalam hati je yang bahagian intim aku ada bau)..huh!! nasib baik saya tergerak hati nak cube produk SDM ni.. lepas ni saya mesti nak cuba jamu dewi suci lak tq ye akak.."

===================================
KANDUNGAN:
herba arab, cengkih, extrak sireh, estrak bunga rose dan manjakani.
Bukan sebarang pencuci tetapi ianya BERUBAT.
===================================

Fungsi SDM MEDICATED FEMINIM WASH SDM:
• Merawat keputihan
• Membunuh kuman dan fungus
• Mencegah bau miss v
• Menyamankan miss v
• Berfungsi sebagai anti bakteria
• Menghilangkan kegatalan
• Boleh digunakan ketika haid & ketika mengandung
===================================

Sesuai digunakan oleh:
1. Wanita
2. Anak Gadis
3. Wanita berpantang / didatangi haid
4. Wanita yang bermasalah keputihan dan kegatalan
5. Wanita Hamil
Tak perlu guna banyak... hanya 2,3 titik dan campur bersama air dah cukup untuk segar dan wangi sepanjang hari..
===================================

kini anda tak perlu ber"PANTY LINER" lagi!

Apalagi jom cuba FEMININE WASH SDM..

Hanya RM48 sebotol! (HARUMAN ROSE / ARABIC SPICES)

===================================
DAPATKANNYA SEGERA!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan