Red Rose



Rabu, 18 Disember 2013

Anda lepas bersalin dan mempunyai masalah seperti berikut??

➳ keputihan melampau
➳ tidak dapat menahan kencing
➳ rahim kembang
➳ faraj berbau
➳ ada tanda2 darah coklat n lendir walaupun selepas habis nifas
➳ sakit tumit 
➳ sakit seluruh sendi
➳ senak di ari2
➳ terkena angin meroyan
➳ bentan dan menggigil kesejukan/ kancing gigi dengan tidak semena2
➳ mudah terkena demam panas
➳ kaki sejuk2
➳ tiada selera makan
➳ badan terasa berat lemau dan berat
➳ susu badan merudum
➳ muka pucat
➳ kulit menjadi gelap dan kusam
➳ bahagian intim hilang sensitivity
➳ rasa dingin terhadap suami
➳ rimas bila suami ajak bersama
➳ cepat marah dan tertekan dgn kehadiran bayi yg menangis siang dan malam

OHHH TIDAKKKKK!!! ...Perkara2 ini tidak sepatutnya berlaku kepada ibu2 shomel sekelian. Kemungkinan ibu2 tidak berpantang dengan cara yang sewajarnya dan tidak mengamalkan ubat2an yg sesuai semasa berpantang. Ibu2 jangan pandang remeh kepada tanda2 di atas kerana ia membahayakan dan jika berlarutan boleh membawa MAUT!!
Berpantanglah dengan betul dan penuh disiplin. Jangan disia2kan keremajaan tubuh dengan tidak berpantang. Masa muda mungkin tidak terasa sangat kesannya TAPIIII...tunggu sedikit masa sahaja lagi, sedikit demi sedikit masalah akan mula menghinggap.

BUANGKAN SIFAT EGO!!! Perbetulkan mentality ibu2 shomel sekelian yang mengatakan berpantang dengan jamu2an & herba adalah kolot. Sedangkan banyak ubat2an moden juga adalah asalnya dari herba hanya rupa fizikalnya dimodenkan dlm bentuk tablet.
Demi menjaga kesejahteraan rumahtangga dan kasihsayang terhadap suami, semoga ibu2 mengambil langkah mencegah dari merawat. Apalah gunanya wang ringgit yg menimbun jika badan sakit sana sini lalu lama kelamaan memudarkan kecantikan dan menghilangkan serimuka. Sesungguhnya KESIHATAN ITU ADALAH KEBAHAGIANN DAN REZEKI YANG TIDAK TERNILAI NIKMATNYA.

JOMMM BERPANTANG cara JAMU SERIDEWI MALAM. SDM menawarkan pakej yg tidak membebankan dan boleh dibeli mengikut keperluan dan budget. Apa yang penting ialah ibu2 shomel bertambah shomel dan sihat walafiat, BERSERI2 SELEPAS BERGELAR IBU DAN LEBIH MANTAP DAN KETAT MENGALAHKAN ANAKDARA!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
SET BERPANTANG SERIDEWI MALAM (DIY)
DIY= do it yourself dan khasiat hebat yg mampu dimiliki oleh semua bakal2 ibu

1. JAMU DEWI DARA 2 BOTOL - RM48/sebotol
(WAJIB diamalkan lepas bersalin hari ke3, biasanya selepas berurut terus makan sebelum badan masuk angin dan sakit urat. JDD juga bantu lancarkan & banyakkan susu ibu. Jamu ni nak taknak kena ada sebab dialah KUNCI kpd kesihatan. Sangat mustahak sebab nak kecutkan rahim semula, pecahkan darah beku, lancarkan darah nifas, lawaskan membuang & elak sembelit masa pantang)

2. BENGKUNG - RM45/sehelai
(yg ni dah tentulah. kalau ceazer pun boleh guna, ikat longgar2)

3. HOT LOTION/COOL LOTION - RM48/sebotol
(penting utk nak urut nanti/ sapu diperut/dahi/setiap sendi. kalau tak tahan yg panas, ambil yg sejuk)

4. TUNGKU HERBA - RM45/sebiji
(utk tuam kasi kecut peranakan dan turunkan darah beku)

5. PENCUCI WANITA BERUBAT + HERBA - RM48/sebotol
(pencuci utk hindarkan bau hanyir nifas dan elakkan vagina dari jangkitan kuman)

6. MAAJUN CINTA ADAM & HAWA - RM48/sebotol
(utk membantu ibu mndapatkan ghairah kembali dan sebagai persediaan untuk bersama suami sehabis pantang sebab ada orang lepas bersalin terus dingin disebabkan hormon atau fobia)

7. TUNGKU HERBA BABY - RM12/sebiji
(utk tuam sekiranya baby kembung atau terkena angin pasang)

8. MINYAK TELON YUYU - RM10/sebotol
(utk perut & sendi baby)

9. HERBA MANDIAN IBU & BAYI - RM35/sepeket

10. MINYAK KELAPA DARA NEMO-VCO - RM42/sebotol
(sebagai pengganti bedak & johnson baby oil. Bedak mmg wangi tapi ia menyebabkn kerak2 daki. Lumurkan seluruh bdn baby selepas mandi termasuk kepala untuk elakkan kerak kuping di kepala. Kulit baby akan menjadi halus & bersih. Ibu pula digalakkan minum VCO semasa pantang utk mengembalikan kekuatan antibodi tubuh)

11. MASKER INTIM -RM30/sebotol
(diguna setelah nifas hampir kering. Untuk rawat luka jahitan supaya cepat kering & bercantum. Untuk mengecilkan lubang vagina dan mencantikkan bibir vagina yg mengeleber akibat bersalin. Membantu menggebukan pipi vagina yang mengempis & berkedut setelah melahirkan serta memberikan warna "pink" semulajadi pada vagina. Pendek kata vagina segar & remaja kembali.

12. SABUN LULUR KASIH - RM36/sebiji
(untuk lulur bahagian2 yang berkuping dan gelap/hitam disebabkan hormon mengandung spt dicelah peha, perut, leher dan tengkuk)

13. JAMU DEWI SUCI - RM65/sebotol
(WAJIB digunakan selepas hari ke 45. Untuk pastikan tidak terdapat sisa2 nifas yg tertinggal, mengecutkan rahim secara drastik & mengembalikan "batu meroyan" ke dalam sarang atau ke kedudukan asal, mengetatkan vagina seperti sebelum melahirkan malah lebih ketat dari anakdara.

****(SUSUNAN ADALAH MENURUT KEPENTINGAN PENGGUNAAN PRODUK)
Sila PM/SMS/WHATSAPP/WECHAT 014-6485767
##(Walau apa pun, JAMU DEWI DARA adalah WAJIB)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan