Red Rose



Jumaat, 8 April 2016

Sedikit perkongsian semoga bermanfaat...

"Terkesan saya dengan kisah seorang wanita ni....

~ 2 kali keguguran, tidak cuci peranakan dan tidak berpantang dengan jamu

Anda tau apa terjadi ?
~ Perutnya tiba-tiba kembang selepas 2 tahun seperti orang mengandung
~ Bila buat medical check up dan scan betul-betul, rupa-rupanya dia sudah ada cyst yang sudah bernanah dan membocorkan ususnya.
~ terus ditahan dii hospital untuk operation buang cyst.
Syukur Allah masih beri dia peluang.... harap beliau terus kuat menjalani kehidupan beliau.

Dunia sekarang ada bermacam-macam ubatan menjanjikan kebaikan.
Tapi jika anda KEGUGURAN atau LEPAS BERSALIN samada normal atau ceaserean... saya mohon sangat anda berpantang dengan Jamu.... Jamu berfungsi memanaskan rahim, mengeluarkan saki baki darah yang masih ada seterusnya membersihkan dan menyuburkan rahim.

Cepat 'kering' lepas bersalin, keguguran atau lepas datang bulan,tidak semestinya dalaman sudah bersih, Pasti ada sakit baki darah yang tertinggal kalau tidak mengamalkan jamu.

Memang saya jual jamu, sebab saya makan jamu.... saya gembira jumpa jamu yang bagus dan ekonomi harganya....

Tak kira lah anda nak makan jamu apa, cuma pastikan jamu yang 100% herba dan tiada steroid (byk jamu yang ada kandungan steroid ya... hati-hati)

Busuk ke badan kalau makan jamu?

tak berbau jamu pun, ok je.....mantap ada laa..."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan