Red Rose



Isnin, 10 Mac 2014

Anda ada masaallah wanita seperti berikut

Soalan 1:
As salam, Saya telah menjalani pembedahan membuang cyct 10 tahun lepas. Haid teratur, segugut pun alhamdulillah berkurangan. Sejak 3 bulan lepas ketika datang haid perut saya kembung & sakit sangat, terasa nak demam, pening kepala yg teruk, muntah2, hilang selera makan, berat badan turun, susah nak naik & badan terasa lemah. Apabila buat pemeriksaan doctor kata kesan akibat operation yg lepas. Adakah Jamu sesuai utk mengatasi kesihatan sy?

Soalan 2:
Salam.saya ada masalah keputihan.panty selalu basah smpi terpaksa pki pantyliner.xselesa.bile bersama rase becak je.after pn rase membuak2 air keluar.xtau air ape y keluar.rase cm mls nk bersama walaupun teringin.dh 2 thn kahwin belum ade zuriat.teringin sgt nk ade zuriat sendiri.leh bantu x?

Soalan 3:
Nak bertanya but malu. I nie byk air sgt sewaktu bersama.
Malu kekadang
So jamu apa yg sesuai.

Soalan 4:
Anak bongsu 10 bulan n x pernah berurut langsung sewaktu berpantang
slps brsalin ank prtma sy skrg yg brumo 1 thn 2 bln..sy rsa bdn sy slalu sakit n lmah sgt smpi nk brsma suami pn mls.jamu apa yg sesuai ngn sy ek?

Soalan 5:
saya br tau tombong tu terkeluar..last saya cek thn 2009,semua xde masalah..rahim ok,tiub x tersumbat..thn 2010 saya buat IUI..tp xjadi..lps tu x cek dah..rasanya baru je jatuh ni..jadi skrg saya kene pegi urut ke utk naikkan balik peranakan yg jatuh tu..

Anda ada soalan ttg masaalah kewanitaan? Segan nak bertanya? Tidak tahu kpd siapa hendak mengadu?
Anda tanya, SERIDEWI MALAM jawab.
Kami sedaya upaya membantu yg termampu.
Jangan segan2, jgn malu2.
pm sy utk sy bantu anda..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan